Friday, July 3, 2009

tiba tiba je

tiba tiba je rasa nak update pasal benda nie. tanggal 13 jun 2009 abang aku yang kedua telah selamat bertunang. so aku nak kongsi beberapa gambar untuk tatapan kalian.



haa ini gambar aku di rumah pengantin lelaki. sebelah aku tu,tunang abang aku punya adik,mubin. tua aku setahun tapi berbadan besar.
yang sebelah dia pulak sepupu aku yang paling rapat dengan aku mamat. peluh kan baju aku. panas gila. da lah tengah hari. menyesal pakai kemeja hari tu.









ni pulak gambar aku dengan pengantin perempuan iaitu tunang akak aku. aku cakap yang baju putih tu tau. jangan salah sangka. bukan yang baju biru belakang aku tuh











lagi satu gambar aku dengan tunang abang aku. kali ni gambar diangkat dari bawah pula. hahah.













ini semua gambar family aku. kiri sekali aku. hahah. sebelah aku abang sulung aku,fahmi. sebelah dia yang buat muka tu,abang aku ketiga,faiez. yang berbaju biru tulah abang aku yang bertunang. abang kedua. faris. depannya adik aku,fahim. ye. abang aku semua tinggi. ye juga. adik beradik aku semua bermula dengan huruf F. sebelah adik aku merupakan paklong aku. sebelah lagi merupakan ayah aku. sebelah lagi uncle aku.





ini pula gambar aku dengan tunang abang aku punya adik juga. norfazeera. umur baru 16. sekolah lagi. hahah tapi muka memang matang habis. ye. mata kami sama sama sepet. tapi rambut dia kaler merah.












ini merupakan gambar terakhir. di belakang rumah pengantin perempuan. baru lepas makan. nak hisap rokok. dekat depan ramai orang tua. so aku pergilah belakang rumah. yeah. seperti biasa nikmat menghisap rokok selepas makan tiada tandingannya.
aku suka tengok gambar ni. tak tau napa. hahah







ok. sekian sahaja untuk hari ini. terima kasih kerana meluangkan masa.

selamat malam untuk anda semua.

salam.

5 comments:

Airin Azmi said...

Reverie malaya ada. Haha :D
Hisap rokok selepas makan sama dengan merokok 10batang sekali gus. Bahaya -____-

kiki said...

hahah takpe tolak tepi itu semua.
yang penting kepuasan hahah

the dr said...

xpe bile ko nak buat maksiatje 1st ko ingat ALLAH pastu ko ingat mama.

Farhana said...

kiki terpaling ketot
abg2 kiki yg lain tggi
tp tggi luar biasa
hahha
gambar yg kiki suka tu pun ana suka
hahha

kiki said...

ana. kiki tak ketot, still tinggi.

cuma abang abang terlebih tinggi. haa. ana pun suka gambar tuh? yeah ! hahaha