Wednesday, July 15, 2009

pelajaran baru

hari ini aku belajar benda baru.

dari seorang budak myspace.

display name dia 'fara pastu ada bracket then tulis emo kid'

last name dia love shuffler. aku belajar ayat baru dari dia. nak tau apa?

'i hate people hating me for a cheap reason' haa. again! what? cheap reason?

hee. pastu dia kata dekat who i like to meet dia.

'sory my baby,i hurt u much,i'm sorry like hell'

pastu ada gambar sorang jantan tengah kiss pipi dia kat bawah ayat tuh.

dia da delete aku dari friend dia atas sbb yg tak pasti. sial betul. tak dapat gelak besar lagi.

10 comments:

Farhana said...

hahha
siot je kiki

penulis.sahaja said...

style do! aku nak tgok laaa page tu!
apa kata kau print screen. pastu tutup laa link budak tu kalau xnak bukak aib dia.

kiki said...

aku da ta dpt tgk. profile dia tiba tiba je da private. hahah

Unknown said...

kiki.
aku rasa dia da tau la u nak buat review pasal dia kt blog ni.
hahaha

mesti dlm hati dia tgh marah u.
hate kiki much like hell.

:)

Deya Zanial said...

haha kesian u b kene delete HAHA tk habis habis lagi drama cuople kite neh :DD

kiki said...

pjie hahah betul la eh. takpe la. i pn nk ckp kat dia. i'm much much sorry like hell.

deya tuela sian i kena delete. haha.

reverie said...

kau kejam

tapi kelakar.

adui, berdosa ketawa.

tapi tempted.

haha.

Airin Azmi said...

hahhahaha lawakk hahahha

kiki said...

fact weh. tak caya datanglah sini.
aku kenalkan dengan dia hahah

mukrad said...

bahase itew tayunks chenta awaks ketat2 mmg macam sial. meluat aku sial. haha