Monday, September 21, 2009

time puasa kau berlakon jadi serani. sampai raya pandai nak jadi islam lak.

first sekali nak wish selamat hari raya kepada semua yg menyambut dan selamat bercuti kepada yang lain.

hari raya pertama.

raya tahun nie sumpah macam takda. peh. malam raya aku kena tolong abang aku. sambung terus sampai pagi raya. balik rumah orang da takbir. siap siap,then aku pergi semayang raya. balik semayang raya yang best. tak tidur,so aku ingat nak rehat jap. sekali tertidur. terus sampai ke malam. so hari raya pertama aku habis dgn tidur. hehh. sengal.

hari raya kedua.

ok. best sikit la walaupun bangun petang. raya kedua aku salam parents. pergi satu rumah. makcik aku. salam nenek aku. then petang sikit,mak aku bagi angpaw raya. then kata ni dari makcik makcik aku. haha happy sikit la. lepastu pergi tolong abang aku balik. sampai la ke 1 pagi, ni baru balik. heh.

aku nak sangat macam dulu. raya gather. pergi rumah kawan kawan rapat. berbual sampai 2 kotak rokok habis. dari maghrib ke sebuh. baling mercun dekat orang gila. tembak mercun das dekat keling mabuk. rindu sangat waktu tuh. tapi apa nak buat. sekarang semua dah ada hal sendiri. dah ada kerja sendiri.

moga moga raya ketiga ni lebih seronok.

1 comment:

Luna said...

oh! raya tahun ini lebih dewasa~